
Millised on tõelised suhted? Kui eraldatud oleme me tegelikult võõrastest, kes istuvad meist vaid ühe tooli kaugusel? Need filmid räägivad kõik seostest ja seosetusest. Perekonna juurde kuuluvad raskused ja kriitika, soojus ja empaatia. Romantika juhib meid röövima võõra inimese südant. Armastus on jänes, kes vaatab meid kasvamas. Me näeme suurejoonelist armastuse ja iha ajalugu, mikroskoopilisest abstraktseni. Pinge ja lähedus läbistavad hingetõmbeid ja vaikust. Kogumik uurib meid ühendavad sidemeid ja tuttavlikkuse piire.
John F. Quirk
Millised on tõelised suhted? Kui eraldatud oleme me tegelikult võõrastest, kes istuvad meist vaid ühe tooli kaugusel? Need filmid räägivad kõik seostest ja seosetusest. Perekonna juurde kuuluvad raskused ja kriitika, soojus ja empaatia. Romantika juhib meid röövima võõra inimese südant. Armastus on jänes, kes vaatab meid kasvamas. Me näeme suurejoonelist armastuse ja iha ajalugu, mikroskoopilisest abstraktseni. Pinge ja lähedus läbistavad hingetõmbeid ja vaikust. Kogumik uurib meid ühendavad sidemeid ja tuttavlikkuse piire.
John F. Quirk
Mees ja naine kohtuvad ootesaalis ning saavad otsekohe lähedaseks. Nad alustavad mängu, mis järk-järgult üha metsikumaks muutub. „III" on portree naisest, kes on kurnavas suhtes mehega, kes teda üheaegselt nii ahvatleb kui ka eemale tõukab. Film on triloogia „Võimatud kujud ja teisi jutte" kolmas osa.
Mees ja naine meenutavad oma armastusloo tähtsaimaid hetki.
Poeetiline rännak läbi kire ja seksuaalsuse ajaloo, kus aukohal on kaua eiratud ja alla surutud naiste nauding.
12-aastane Jonathan elab koos õe, ema ja mõningate meestega. Neil on kõigil sama nägu ja nad pesitsevad kappides, sahtlites, televiisoris...
TeBelgeza on vabaduse tants, kahe omavahel põimuva elemendi - naiseliku ja meheliku - vabadus, et muunduda ja igavesti uuesti sündida. See film on pool-abstraktne, improviseeritud, liikumatuse koreograafia kopeerpaberi tindis.
Üksluise töö küüsis vaevlev Natália ühineb varastatud südame otsingutega. Maailmas, kus südameid saab pangas hoiustada, ootab peategelast dilemma - anda oma süda ära või hoida see endale.
Me elame samas majas, aga meil on erinevad korterid, töökohad, uskumused, vaatenurgad. Me petame ennast, et on olemas ainult üks maailm ja et see tegelikult ka eksisteerib. Mõnikord paistab, justkui oleksime mõistmise veerel. Film räägib elu teisest poolest - hirmutavast ja tundmatust, mida me kunagi päriselt ei taipa, kuid teame, et see on väga lähedal.